Netwerken: de belangrijkste acquisitie van deze tijd
“De meeste mensen kunnen niet zo goed netwerken. Ze komen gezellig bij elkaar zonder duidelijk plan of doelstelling, drinken een drankje, wisselen visitekaartjes uit en dat is het dan. Maar netwerken is de belangrijkste acquisitie van deze tijd, zoals Philip Kottner, de Amerikaanse marketinggoeroe en mijn oud-hoogleraar eens tegen me zei. Je moet het echter wel professioneel doen. En dus niet opdringerig. Tijdens mijn workshop behandel ik de belangrijkste ins en outs op het gebied van netwerken,” aldus Nico Schraag.
Tien vragen, twintig tips
Hoe komt het dat netwerken vaak niet datgene oplevert wat we ervan verwachten? Wat doen we fout zonder dat we ons dat realiseren? Hoe kan het gemakkelijker, sneller en beter zodat je meer mensen leert kennen? Nico Schraag leert je hoe je beter netwerkt en met welke tien vragen je dat voortaan doet. Hij vertelt hoe en waar je effectiever relaties vindt, boeit en bindt, en geeft adviezen over commerciële communicatie die al tijdens het netwerkgesprek begint. Je krijgt minstens twintig tips mee om gemakkelijker, effectiever en succesvoller te netwerken. Aansluitend een zakelijke speeddatesessie met uiteenlopende experts om het geleerde in praktijk te brengen.
Meld je aan!
Wil je hierbij zijn? Meld je dan aan voor deze bijeenkomst! Houd de website en Facebook in de gaten voor meer info over het programma!
11 oktober 16:00 – 20:00 uur
Raadhuisplein 1, Leidschendam
De bijeenkomst is mede mogelijk gemaakt door de Rabobank, de gemeente Leidschendam-Voorburg en het Platform Economie, Onderwijs & Arbeidsmarkt